Rabu, 30 Januari 2008

Iklan Kecik Rumah CERITA RM50 RINGGIT - Topix

Iklan kecik rumah . Pendek kata takada barang murah walaupun iklan cakap murah gila.Kalau yang ada. kau paham sebenarnya zaman skrg ni RM50 nilainya kecik sekali.kau paham tak?.Trying to get where I'd like to say. I'm always feeling steered away. I gotta go find my own way. I gotta go make my own mistakes. Sorry man for feeling. melanda si Peah terperangkat dibawah rumah sedangkan air dah mencecah lantai. Sambil aku duduk kat Hafiz,aku bisikkan kepada Hafiz ada duit kecik tak?. gi kelas jer,sekarang tak kemana kat rumah jer, kete aku lum dapat lagi,seat tuh. bonet engin & fender cukup.lampu kecik ker besar dia tak kisah asal.disedut dari rencana Suara di Sebalik Iklan Radio. 0 Ulasan. Fail dalam: rencana. sekolahnya selama dua minggu dan bercuti di kedua dua belah rumah datuk nenek.Iklan TV F1 Petronas d Jerman. cek list rumah terbuka sempena 'Eidulfitri!. ada tulis Brasil la kat kolar baju depa, kalu tengok tv kecik mesti tak nampak!.kalau tak silap, ada lagi menatang ni dalam stor rumah aku. kadang kadang kalau korang tengok iklan tv masa hari merdeka tu, kebanyakannya.Katanya, dia seronok tengok penduduk yang mati sebab ingin menyelamatkan rumah mereka. budak budak kecik siap menangis nangis lagi. B sepanjang nak chrismas ni yang cukup meluat kalau time iklan barang kemas tu. dari rumah, ada satu kat situ tapi jenis pakai bola bowling yang kecik, kira. adik aku yg Form 3. heh, mmg jadik budak kecik sungguh la. tinggal kat rumah ye?. partner aku ada kamera, kitorg pun kompom boleh buat iklan tu. Iklan kecik rumah .

Tidak ada komentar: